  • Data: 2021-03-17 22:25:17
    Temat: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete napisał:

    > Sugerujesz, żeby zamiast jednej anteny do internetu wywalić dwie anteny.
    > Zaiste, to dopiero błyskotliwie rozwiązanie.
    > Zamiast tzw. protezy dwa słupy telegraficzne.

    W którym miejscu coś takiego sugeruję?! Jeśli komuś tramwaj uciął
    nogę, to proteza jest dla niego najlepszym wyjściem. Ale w normalnych
    warunkach nikomu to nie jest potrzebne. Bo po co? Telefon mi działa.
    A miejsc, w którym nie ma zasięgu sieci komórkowej, za to jest wi-fi,
    w ogóle nie znam. Zresztą nawet nie pamiętam kiedy ostatnio włączyłem
    wi-fi w telefonie. W ciągu ostatniego roku na pewno nigdy. Bo po co?
    Nigdzie w tym czasie nie jeździłem.

    > Genialne.

    Bez przesady.

    --