  • Data: 2021-03-19 11:04:56
    Temat: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2021 o 21:56, Marek pisze:

    > To są jakieś problemy osobnicze Twojego telefonu, co to za wynalazek?

    Nie nie są. To są problemy związane z różną jakością działania
    internetu. Poza tym mam do czynienia niejednokrotnie z bardzo
    profesjonalnymi VoiPami czy innymi usługami przez internet i niestety,
    ale rzeczywistość jest taka, że cokolwiek "over IP" nie działa tak
    dobrze, jak w swojej pierwotnej technologii. Wracając do VoIPów czy wifi
    calling (też voip), to tak jak już też gdzieś wcześniej napisałem,
    miałem bardzo podobne problemy jak Jarek. Nie łączyło, nie dało się do
    mnie dodzwonić, jak już połączyło to rwało albo wchodziły zniekształcenia.
    Łącze internetowe całkiem znośne i inne tradycyjnie internetowe rzeczy
    chodziły szybko. A mimo to z rozmowami był problem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /