  • Data: 2009-10-28 20:10:53
    Temat: Re: Parowanie okien
    Od: Marek <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 08:39, Stalker <t...@i...pl> wrote:

    > Ale mam pytanie. Czy okno trojszybowe powinno parowac na wewnetrznej
    > szybie? Wstawilismy trojszybowe okna i ta wewnetrzna szyba bywa teraz
    > zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
    > sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

    Jestes pewien że jest to wewnętrzna (2ga) szyba? Moje podwojne czasami
    paruja od zewnątrz - w porach wiosna jesien - W dni kiedy na zewnatrz
    jest b. wilgotno i zrobi sie odpowiednio zimno na dworze - jest dobra
    izolacja miedzy szybami i zewnetrzna zimna "lapie" wilgoc z powietrza
    (poranki i wieczory).

    Moim skromnym to w "prawidlowych oknach" między szybami nie powinno
    NIC parowac. Szyby sa odpowiednio zespolone, pokryte jakimś kauczukiem
    wokolo i z tego co sie orientuje to te aluminiowe profile dystansujace
    miedzy szybami maja wewnatrz "srodek" wchlaniajacy ewentualna wilgoc -
    ale moge byc w bledzie.

    pozdrawiam