  • Data: 2009-10-25 09:23:22
    Temat: Re: Parowanie okien
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobno parowanie szyb to normalny problem zwiazany ze szczelnoscia
    > nowoczesnych okien.

    nie to nie jest normalny objaw i niema nic wspolnego z nowoczesnymi oknami a
    ze zla wentylacja poprostu.
    spowodowana ogolnie kiepskim wykonaniem wentylacji lub okien.
    tak czy inaczej jest to objaw niewlasciwy i trzeba cos naprawic zeby tak sie
    nie dzialo.

    > Ale mam pytanie. Czy okno trojszybowe powinno parowac na wewnetrznej
    > szybie? Wstawilismy trojszybowe okna i ta wewnetrzna szyba bywa teraz
    > zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
    > sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

    no to oprocz skopanej wentylacji masz jeszcze wadliwe okna.
    niemaja prawa parowac miedzy szybami, do poprawki

    --
    pzdr
    piotrek