  • Data: 2015-02-27 21:57:29
    Temat: Re: Parterówka - sens garażu
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, February 23, 2015 at 2:05:18 PM UTC+1, Lisciasty wrote:
    > Patrząc zdroworozsądkowo, ludzie jakoś żyją trzymając samochody
    > obok bloku pod chmurką i krzywda im się nie dzieje.
    > Oczywiście fajnie mieć komfort i takie tam, ale skoro miejsca
    > nie ma, czy jest sens iść w zaparte?

    Oczywiście, że jest sens. W zimie wsiadasz do ciepłego i suchego samochodu (zazwyczaj
    prostu z domu nie wychodząc na zewnątrz) zamiast babrać się w śniegu, odśnieżać,
    skrobać szyby na mrozie, walczyć z zaparowanymi, zamarzającymi szybami itd. Komfort
    jest niesamowity.

    Ja mam garaż na jedno auto, ale drugi raz nie popełniłbym tego błędu. Powinienem
    zbudować garaż na dwa auta. Poprzedniej zimy ja parkowałem w garażu, a żona na
    zewnątrz. Tej zimy było odwrotnie, żona miała ten przywilej i mimo, że na początku
    bała się wjeżdżać (wąska brama jak dla kobiety), to jednak sobie teraz bardzo to
    chwali. Ja zresztą często wolałem wziąć żony samochód zamiast swojego jeśli akurat go
    nie potrzebowała.

    Tak więc garaż zdecydowanie polecam.