eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
  • Data: 2011-09-15 08:14:19
    Temat: Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Wrz, 08:44, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Czasem jednak plan zagospodarowania narzuca np. 10% dzialki pod
    > zabudowe. Przy mniejszych dzialkach nie da sie niczego sensownego
    > postawic niepietrowego.

    Zgadza się, a gdy nie ma planu zagosp. to formę budynku narzucają
    warunki zabudowy. Ale można z tym walczyć. Znam przypadek skutecznego
    przewalczenia "kostki" z nowoczesną bryłą, gdy warunki zabudowy
    określały dom parterowy z mieszkalnym poddaszem o kącie nachylenia
    dachu pomiędzy xx-XX% i kalenicy ma max. wysokości Y. Urzędnicy
    potrafią się tak zafiksować na jakimś rozwiązaniu, że dostają
    pomroczności jasnej.

    --
    PZDR
    Shaman