eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
  • Data: 2011-09-15 20:46:24
    Temat: Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > P.S. Wczytałem sobie do programu rysunkowego przekrój tej Emilii o której
    > pisałeś wcześniej i jest tak... jakbyś podniósł kalenicę o ~2m,
    > to spadek dachu zmieni się z 17° na ~ 35-37° i na poddaszu powstanie
    > całkiem przestronne wnętrze - ale kosztem tego, że ze zgrabnego
    > bungalowa o architekturze śródziemnomorskiej zrobi się nieforemna
    > kolubryna ze zbyt krótkim lub zbyt niskim okapem, niepodobna za bardzo
    > ani do oryginału, ani do polskiej architektury. To chyba argument
    > jaki możesz użyć przeciwko teśiowej ;-)

    Dzięki za pamięć, faktycznie kiedyś wspominałem o Emilce.
    Teraz na tapecie mam taki domeczek:
    http://www.galeriadomow.pl/projekt,upb225-dom-przy-b
    ukowej,164L.html

    Właśnie ze względu na duży strych i strop żelbetonowy od razu
    w projekcie, co sprawi, że będzie można z tego strychu faktycznie
    skorzystać :) - a bardzo lubię strych w swojej chałupie ;) ...
    ... często wchodzę popodziwiać sobie stan stuletnich krokwi... -
    - no i zerknąć gdzieś coś nie przecieka ;))

    A jakiego to programu używasz do rysunków, jeśli możesz zdradzić :) ?