    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Patrol interwencyjny
    Date: Sun, 26 May 2013 20:33:17 +0200

    > Dzięki. Ile kosztuje zainstalowanie systemu? Bo pewno jest
    > ich i chcą za to kasę.

    Możliwości jest wiele.
    Ja preferuję jednego odpowiedzialnego, co w tym przypadku oznacza ich
    projekt i wykonawstwo.
    W ten sposób nie ma dyskusji gdyby coś się przytrafiło.
    Wiem natomiast, że można inaczej - jak już Ci napisali.

    Cenowo - to co mi zaproponowano nie było wiele droższe, niż wykonanie
    samemu (w sensie własnymi pracownikami), więc tym bardziej nie było
    sensu. Oczywiście w hobbystycznym przypadku jest trochę inaczej i
    różnica może być na tyle duża, że będzie nad czym myśleć.

    Co do nadajnika, kiedyś za niewielkie pieniądze się go dzierżawiło.
    Teraz jest chyba sprzedawany, ale przy rozwiązaniu umowy odkupywany.
    Szczerze mówiąc nie ogarniam zmiany... ale prawnikiem nie jestem ;).

    Miłego.
    Irek.N.