    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 26 May 2013 14:13:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Patrol interwencyjny
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 20:33:17 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > Możliwości jest wiele.
    >
    > Ja preferuję jednego odpowiedzialnego, co w tym przypadku oznacza ich
    >
    > projekt i wykonawstwo.
    >
    > W ten sposób nie ma dyskusji gdyby coś się przytrafiło.
    >
    > Wiem natomiast, że można inaczej - jak już Ci napisali.
    >

    > Cenowo - to co mi zaproponowano nie było wiele droższe, niż wykonanie
    >
    > samemu (w sensie własnymi pracownikami), więc tym bardziej nie było
    >
    > sensu. Oczywiście w hobbystycznym przypadku jest trochę inaczej i
    >
    > różnica może być na tyle duża, że będzie nad czym myśleć.
    >

    > Co do nadajnika, kiedyś za niewielkie pieniądze się go dzierżawiło.

> [...]

    Jeszcze jedno pytanie, może będziesz wiedział. Te pomieszczenia co chcę wynająć, a
    tak naprawdę to część ja a część zespół muzyczny, nie będą miały nic wspólnego z
    działalnością gospodarczą w takim znaczeniu jak to wszyscy rozumieją. może wiesz czy
    osobom fizycznym też świadczą usługę o jakiej rozmawiamy. Na razie dla mnie wszystko
    wygląda dobrze pod względem finansowym. Teraz płacę ponad siedem stów w tym
    ogrzewanie nie spełniające żadnych standardów+ prąd+ woda+winda. A tam połowę ale
    ogrzewanie jakieś będę musiał zrobić. To zostanie mi trochę kasy. Jeszcze raz
    dziękuję za informacje. jak nie wiesz to i tak nic to nie zmienia. Wiem do kogo jutro
    pójść i się dowiedzieć. Ceny mają sztywne czy idzie się trochę potargować?