    From: Mikołaj Hofman <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pękł marmur
    Date: Sun, 28 Feb 2010 03:34:58 -0800 (PST)

    Też mam problem pękniętej półki nad wkładem
    frz mi wymienili tę półkę i znów przykleili minęło trochę czasu i znów
    mam pękniętą.
    niestety firmy już nie ma i mam problem

    minęły 3 lata jak mieszkam w nowym domu i się człowiek do różnych
    rzeczy przyzwyczaja nie muszę mieć nowej półki
    problem w tym, jak tę półkę przykleić.
    półka pękła po środku i również odkleiła się. trzyma się tylko na
    końcach bo tam jest oparta o "pionowe półki"

    Bardzo fajnie, że wszyscy sobie tutaj pogadali i powymądrzali się, że
    to, że tamto

    ale pytanie jest proste
    Jak mam to przykleić żeby nie spadło

    niebardzo chcę kogoś wołać bo do przyklejenia półeczki, na co pewnie
    nie dostanę gwarancji że się nie odklei nie mam zamiaru wydawać
    niewiadomo ile pieniędzy.

    Wolę sam to przyklejać - nawet jeśli co kilka lat będę musiał to
    powtarzać

    Podsumowując - czym to przykleić
    i co z tą siatką bo ja u siebie żadnej w tej chwili nie mam

    pozdrawiam
    mikołaj