  • Data: 2023-07-25 23:58:40
    Temat: Re: Pęknięta wanna akrylowa
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym to ogarnął inaczej. Użyłbym żywic/płótna (jak do łódki) i po
    > oszlifowaniu, klejeniu, stwardnieniu wyszlifował bym i pokrył dobrą
    > emalią.

    Strasznie dużo roboty, a to pęknięcie w sumie niewielkie. Poza tym z
    czasem się wypłaszczyło, to może jednak nie przeszło na wylot i
    wystarczy jakaś lekka szpachelka na wszelki wypadek.

    > Ja nie mam wanny, mam brodzik.

    Brodzik z prysznicem też mam obok, więc na szczęście ta pęknięta wanna
    to nie jest wielka tragedia.

    > Też wkurwia, bo muszę co parę lat
    > odklejać uszczelnienia i robić na nowo...

    No niestety.

    > Teraz też mam wyzwanie w łazience. Muszę zaimpregnować na nowo fugi i je
    > pomalować (beż) i zabezpieczyć na "lata" bo zsiniały miejscami.
    > Wkręciłem kobietę i skrobanie, mycie zostawiłem jej ale się poddała po 2
    > tygodniach szorowania wszystkim co można było kupić i zrobić...no to
    > teraz (KURWA JA)...znaczy, muszę to odwalić perfekcyjnie, na lata.
    > Właśnie zbieram materiały a te są całkiem obiecujące, jeszcze tylko
    > odcień beżu z kobietą ustalić (najgorsze) :D

    Jeśli chodzi o fugi, to najlepszy do każdego ~beżu jest manhattan. Tylko
    nie wiem, czy farba w takim kolorze też funkcjonuje.

    > Znów będę bohaterem domu :]

    Brawo Ty!

    --

    Ewa