  • Data: 2012-10-26 14:48:58
    Temat: Re: Pianka z cienką rurką
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k6duid$cmm$1@node1.news.atman.pl...
    > Hehe ;]
    > Te rurki, które mam do pianek są twarde i grube. A ja muszę tą rurkę heh,
    > wsadzić do szpary [2-5mm] na jakieś 20cm. No nic, pokombinuje.

    1. sposób: wywierć otwór 20 cm w pęknięciu o średnicy rurki i wpuść tam pianke.
    Rozprężając się wypełni dokładnie peknięcie. Cokolwiek zrobisz z wierzchu to
    pianka nie wpełznie na więcej niż 2-3 cm.
    2. sposób: kup coś bardziej wodnistego i wpuść tam strzykawka z dużą igła - taką
    końską :) klej do płytek? gips?
    3. sposób: kup spejalne kołki do kruchych ścian które jak sie je wkręca to tłuką
    szklaną ampułkę i wylewa się z nich taki płyn który penetruje ściane i po
    zaschnięciu wzmacnia ją.
    4. sposob. jełsi chcesz uszczelnić te pęknięcia to może wlej w nią farbe olejną,
    po zaschnięciu bedziesz mial uszczelniona choć nie wzmocniną szczelinę.

    Pozdrawiam
    Robert