eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPic na wodę, fotomontaż?Re: Pic na wodę, fotomontaż?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.
    ch!switch.ch!kanja.arnes.si!news-hub.siol.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: i...@g...pl
    References: <e...@4...net> <inpqkl$qfp$1@news.onet.pl>
    Date: Sat, 9 Apr 2011 16:35:01 +0200
    Message-ID: <si12hyrdr5ev.aixycvieq3wo$.dlg@40tude.net>
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.140.48
    X-Trace: 1302359704 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2495 79.191.140.48:49541
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:129179
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200, medea napisał(a):

    > W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
    >> Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
    >>
    >> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    >> "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    >> wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    >> Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    >> miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    >> Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    >> Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    >> przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
    >>
    >> PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    >> rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    >> bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    >> dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    >> dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
    >>
    >> - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    >> dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    >> klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    >> banku.
    >>
    >> - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    >> się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
    >
    > Po pierwsze - NTG

    Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    domowego.

    > Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.
    >

    Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
    banki nie lepsze, jakby co do czego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1