eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPic na wodę, fotomontaż?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 1. Data: 2011-04-09 14:01:47
    Temat: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".

    PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    dają krótką i lakoniczną odpowiedź.

    - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    banku.

    - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."


  • 2. Data: 2011-04-09 14:31:52
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
    > Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    > "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    > wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    > Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    > miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    > Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    > Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    > przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
    >
    > PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    > rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    > bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    > dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    > dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
    >
    > - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    > dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    > klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    > banku.
    >
    > - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    > się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

    Po pierwsze - NTG
    Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.

    Ewa


  • 3. Data: 2011-04-09 14:35:01
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200, medea napisał(a):

    > W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
    >> Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
    >>
    >> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    >> "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    >> wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    >> Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    >> miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    >> Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    >> Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    >> przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
    >>
    >> PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    >> rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    >> bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    >> dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    >> dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
    >>
    >> - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    >> dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    >> klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    >> banku.
    >>
    >> - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    >> się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
    >
    > Po pierwsze - NTG

    Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    domowego.

    > Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.
    >

    Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
    banki nie lepsze, jakby co do czego.


  • 4. Data: 2011-04-09 15:44:10
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 16:35:01 +0200, Ikselka napisał(a):

    >> Po pierwsze - NTG
    >
    > Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    > indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    > domowego.

    "Opis: Dom - budynek i miejsce w ktorym sie zyje."

    Nie naciągaj. NTG. pl.biznes.banki. Tam już o tym była dyskusja.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl


  • 5. Data: 2011-04-09 16:06:48
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-04-09 16:35, Ikselka pisze:
    > Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200, medea napisał(a):
    >
    >> W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
    >>> Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
    >>>
    >>> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    >>> "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    >>> wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    >>> Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    >>> miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    >>> Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    >>> Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    >>> przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
    >>>
    >>> PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    >>> rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    >>> bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    >>> dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    >>> dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
    >>>
    >>> - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    >>> dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    >>> klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    >>> banku.
    >>>
    >>> - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    >>> się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
    >> Po pierwsze - NTG
    > Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    > indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    > domowego.

    Tak, tak. To równie dobrze można by tu p. o seksie porozmawiać. W końcu
    też w domu się go uprawia. Zazwyczaj. ;)

    > Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
    > banki nie lepsze, jakby co do czego.

    Abstrahując od tej dziennikarskiej kaczki, ogólnie za podejście do
    klienta i za beznadziejne reklamy z Majewskim, które kosztowały kupę
    forsy klientów banku.

    Ewa


  • 6. Data: 2011-04-09 18:59:59
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    medea <x...@p...fm> napisał(a):


    >Abstrahując od tej dziennikarskiej kaczki, ogólnie za podejście do
    >klienta i za beznadziejne reklamy z Majewskim, które kosztowały kupę
    >forsy klientów banku.

    A innych bankow to nie kosztuja?


  • 7. Data: 2011-04-09 19:00:59
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
    >
    >http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_z
    ginela__banki_umywaja_rece.html
    >"(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    >wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    >Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    >miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    >Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    >Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    >przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
    >
    >PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    >rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    >bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    >dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    >dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
    >
    >- Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    >dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    >klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    >banku.
    >
    >- To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    >się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

    Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.


  • 8. Data: 2011-04-09 21:54:24
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 21:00:59 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > (...)
    > Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.

    Ale jego pieniądze i owszem - skoro nie chcą oddać.


  • 9. Data: 2011-04-09 22:17:37
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2011 16:35, Ikselka pisze:

    >> Po pierwsze - NTG
    >
    > Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    > indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    > domowego.

    Ty jesteś totalnie głupia czy może pijana?


  • 10. Data: 2011-04-09 22:21:21
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 00:17:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W dniu 09.04.2011 16:35, Ikselka pisze:
    >
    >>> Po pierwsze - NTG
    >>
    >> Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    >> indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    >> domowego.
    >
    > Ty jesteś totalnie głupia czy może pijana?

    Ja nie, ale Ty i owszem - jak widać po pisaniu. I cham w dodatku. Choć nie
    wiem, czy to możliwe tak trzy w jednym...

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1