eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPic na wodę, fotomontaż?Re: Pic na wodę, fotomontaż?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Date: Sat, 09 Apr 2011 21:00:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <8...@4...com>
    References: <e...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 093105183109.bialystok.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302375658 23000 93.105.183.109 (9 Apr 2011 19:00:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Apr 2011 19:00:58 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
    X-Antivirus: avast! (VPS 110409-0, 2011-04-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:129184
    [ ukryj nagłówki ]

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
    >
    >http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_z
    ginela__banki_umywaja_rece.html
    >"(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    >wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    >Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    >miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    >Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    >Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    >przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
    >
    >PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    >rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    >bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    >dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    >dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
    >
    >- Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    >dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    >klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    >banku.
    >
    >- To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    >się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

    Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1