eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow?Re: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "JKK" <j...@i...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia
    corocznych przegladow?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 20:28:19 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 36
    Sender: j...@1...200.133.7
    Message-ID: <gsqc04$cj7$1@news.wp.pl>
    References: <gsl8kl$n0s$1@inews.gazeta.pl> <gsn0ro$9tl$1@inews.gazeta.pl>
    <gso299$r0h$1@news.wp.pl> <gsouv8$jst$1@inews.gazeta.pl>
    <gsp22k$dve$1@news.wp.pl> <gsqar7$eva$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.200.133.7
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1240511300 12903 193.200.133.7 (23 Apr 2009 18:28:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 18:28:20 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:358573
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gsqar7$eva$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > news:gsp22k$dve$1@news.wp.pl...
    >
    >> Nie wiem z czego się cieszysz - d.... nie serwisant.
    >
    >
    > Ty jesteś d...,

    Vice versa - skoro nie umiesz przyjąć do wiadomości,
    że są ludzie traktujący swoją pracę poważnie i ci "drudzy".

    Dla pozostałych - jak ktoś podchodzi do sprawy profesjonalnie
    do wykonywanego zawodu (zwłaszcza wiążącego się z bezpieczeństwem klienta
    i własnym), to nie poprzestaje na śrubokręcie i majzliku,
    a inwestuje w stosowny sprzęt.
    Przykładowo - jak serwisant przyjechał na przegląd do mojego pieca,
    to ze sobą miał dwie walizeczki sprzętu + to co w aucie.
    Być może zakres czynności sprawdzania ulatniającego się gazu nie obejmuje,
    ale zrobił to w ww. celu gratis.
    I faktycznie okazało się, że jedną nakrętkę za zaworem gazowym pieca trzeba
    było
    lekko dokręcić.
    No ale "nom" będzie sobie to pianką sprawdzał.

    Pzdr

    JKK





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1