  • Data: 2022-01-18 16:41:17
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-01-18 o 15:31 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Zdaje się, że europejskim potentatem w produkcji mrożonego pieczywa do
    > wypieku w marketach i stacjach benzynowych jest Rumunia.

    Po mojej stronie Europy od wielu lat mówi się raczej o "chlebie z
    Polski" w marketach oraz niektórych piekarniach. Okresowo pojawiają się
    jakieś reportaże, które kolejny raz ujawniają jakie to wielkie oszustwo
    ten "chleb wypiekany na miejscu", który tak naprawdę jest tanią
    mrożonką ze wschodu. Tj. z Polski. O Rumunii nic nigdy nie słyszałem.

    Mateusz