  • Data: 2017-04-08 11:38:15
    Temat: Re: Piec gazowy dwufunkcyjnyw mieszkaniu z grzejnikami
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-06 o 22:24, Uzytkownik pisze:

    > Dokładnie te modele naprawiałem kilka razy.
    >
    > Średnio płyta główna wytrzymuje 5-7 lat. Choć naprawa jest dość prosta,
    > a części kosztują grosze to serwisanci płytę wymieniają na nową, a koszt
    > nowej to ok. 800zł-1000zł + 200-300zł narzutu serwisu, bo taki mają

    To mniej niż połowa ceny kotła. A pewnie z tą awaryjnością
    zaprogramowaną jest jak w innym sprzęcie. W podobnych funkcjonalnie
    obszarach.

    > Dlatego też polecam kupić kocioł kondensacyjny z komorą spalania z
    > kompozytów aluminium i magnezu. Osobiście polecam kotły belgijskiej
    > firmy ACV z serii Kompakt. Są to bardzo trwałe kotły oraz posiadające
    > wszystko co można zapragnąć. Kocioł 2-funkcyjny, przy którym nie trzeba
    > czekać na ciepłą wodę. Wbudowany regulator pogodowy z możliwością
    > podłączenia dowolnego sterownika pokojowego typu ON/OFF lub OpenTherm, a
    > przy tym ma także możliwość obsługi 2 stref grzewczych lub podłączenia
    > zasobnika CWU.

    Padnie to się będę zastanawiał.
    Rzuciłem okiem na proponowany przez Ciebie ACV Prestige i 13k PLN nie
    przemawia do mnie, mój kosztuje trochę ponad 2kPLN, czyli mógłbym
    wymieniać go co 5 lat na nowy 5 razy. O ile psuł by się co 5 lat. Nie
    wierzę w bezawaryjną pracę przez 25 lat kotła ACV.

    --
    Irokez