  • Data: 2017-04-08 15:11:43
    Temat: Re: Piec gazowy dwufunkcyjnyw mieszkaniu z grzejnikami
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-08 o 11:38, Irokez pisze:

    > To mniej niż połowa ceny kotła. A pewnie z tą awaryjnością
    > zaprogramowaną jest jak w innym sprzęcie. W podobnych funkcjonalnie
    > obszarach.

    Z tymi ACV-ami Kompakt mam do czynienia (montaż i serwis) od ponad 10
    lat i nie zdarzyła mi się jeszcze ani jedna awaria takiego kotła.

    > Padnie to się będę zastanawiał.
    > Rzuciłem okiem na proponowany przez Ciebie ACV Prestige i 13k PLN nie
    > przemawia do mnie, mój kosztuje trochę ponad 2kPLN, czyli mógłbym
    > wymieniać go co 5 lat na nowy 5 razy. O ile psuł by się co 5 lat. Nie
    > wierzę w bezawaryjną pracę przez 25 lat kotła ACV.

    Ale to są kotły z najwyższej półki. Kotły kondensacyjne z wymiennikiem z
    nierdzewki o najwyższej sprawności. Poza tym podajesz ceny katalogowe, a
    do odbioru można dostać jeszcze fajny rabat.
    Do mieszkania, o którym dyskutujemy polecam raczej kociołek ACV Kompakt
    HRE 18/24 raptem 2-2,5 razy droższy od Twojego. Przede wszystkim
    dlatego, że jest bardzo mały i estetyczny. Można go więc zamontować w
    kuchni czy łazience.
    Kociołek ten ma sprawność wyższą o ok. 10-15% od Twojego. Jak policzysz
    okres użytkowania 10 lat to z samych oszczędności spowodowanych
    mniejszym zużyciem gazu w okresie grzewczym okaże się, że ten ACV jest
    tańszy od Twojego za 2 tys. zł. Jak doliczymy jeszcze oszczędności wody,
    gdyż nie musimy czekać na ciepłą wodę, bo kociołek posiada inteligentną
    funkcję komfort to może się okazać, że mam ten kocioł dużo taniej niż Ty
    wydałeś za swój.
    Ta funkcja inteligentna polega na tym, że kocioł uczy się zachowania
    domowników i utrzymuje ciepłą wodę w wewnętrznym wymienniku, aby była
    dostępna natychmiast po odkręceniu kranu, ale tylko w tych okresach,
    kiedy domownicy korzystają z wody. Po prostu kocioł uczy się zachowania
    domowników.