eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problemRe: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
  • Data: 2021-12-19 22:36:45
    Temat: Re: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2021 o 21:40, Kris pisze
    -3472/kompakt-hr-eco-24-solo
    > Może zamiast folderu reklamowego warunki gwarancji zapidasz?
    > Jeśli znasz.

    Wali mnie to co tobie się wydaje. Zbyt długo znam te kotły, aby się
    teraz dochodzić z niedowiarkami.

    A wiem dlaczego ci się popierdoliło z tymi kotłami. Może sam do tego
    dojdziesz dlaczego.

    > Pisałem też o rejonach. Nie mierz wszystkich Swoją miarą.

    Nie odwracaj kota ogonem. Napisałeś co napisałeś, a napisałeś pierdołę.

    > Ale tam Twoje bajdurzenie tylko było i.
    > Po raz kolejny napisze- dotrze do Ciebie że mam dostęp do cen dla instalatorów?

    No to napisz w jakiej cenie możesz mieć kotły ACV.

    Póki co to tylko się podniecałeś ceną Termeta na Allegro:

    "Termet ecocondens gold plus.
    4290zł na allegro"

    Odpisałem ci, że mam ACV-y w takiej samej cenie.
    To, gdzie tu masz 20% drożej?