eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem › Re: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
  • Data: 2021-12-21 23:09:39
    Temat: Re: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2021 o 21:34, ToMasz pisze:
    > spróbuj mi to jakoś wyjaśnić co?
    > _O ILE_ masz się za kulturalnego, to _nie masz_ prawa zachowywać się
    > chamsko, nawet jeśli takich masz rozmówców.
    > Jeśli zachwujesz się jak cham, nie pisz _proszę_ o niskiej
    > inteligencji i kulturze _INNYCH_ ludzi.
    >
    > skrócę tę myśl.  albo jesteś ponad nami i takie masz maniery, albo
    > jesteś taki jak my. Ty wybierasz.

    i vice versa.

> [...]
    > piszących, coś tam wie, coś tam napisze, tak jak ja z tymi dwoma
    > linkami do cen kotłów. natomiast _profesjonalista_ powinien znać
    > odpowiedzi na wszystkie pytania. a jak nie chce powiedzieć jakie jest
    > prawidłowe taktownaie - to albo jest wredotą, albo nie wie. jak nie
    > chce podać linka do warunków gwarancji ulubionego producenta to albo
    > jest weredotą, albo te warunki udowodnią że się myli. tyle że mnie nie
    > za mocno obchodzi sendo sprawy, bo teraz staram się wyjaśnić jak (i
    > dlaczego) jesteś postrzegany jako człowiek.... delikatnie mówiąc

    Zatem wybacz, skoro i tak ciebie nie obchodzi "sendo" sprawy, a twoje
    wypowiedzi mają jak zwykle tylko i wyłącznie charakter interpersonalny i
    są efektem twoich animozji wobec mojej osoby to odpowiem krótko i z
    kulturą: wal się - proszę.

    Warunki gwarancji nie są żadną tajemnicą państwową tej firmy i każdy,
    kto jest zainteresowany może je poznać.