  • Data: 2010-12-09 09:23:41
    Temat: Re: Piec węglowo - drzewny jaki producent ??
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Czarek Daniluk napisał:
    > Hej :)
    >
    > Pytanie za 100pkt - jakiego producenta polecacie piece które spalą i
    > węgiel i drewno ?
    >
    > Pozdrawiam !

    U mnie sprawdzony Pan Łukasz :-)))

    Jak chcesz piec - myślę o kaflowym - to kupujesz materiały, bierzesz
    zduna i Ci wymuruje taki, jaki chcesz.

    Na 'firmowe' bym nie patrzył, bo są koszmarnie drogie.

    Właśnie dogadałem się wstępnie ze zdunem i wybuduje mi piec - jak to
    nazwał - trzykanałowy, z przeznaczeniem na drewno, ale węglem też można
    w takim palić, tylko częściej trzeba go czyścić - bardziej się wtedy
    zasyfia.

    pozdr
    robercik-us