  • Data: 2015-12-20 17:08:10
    Temat: Re: Piekarnik napędzany solarami
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 grudnia 2015 11:51:53 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    nieruchomym solarze, ale opłacalnosc inwestycji już nie.

> [...]
    >
    > Myślałem o wynajęciu jakiejś działki w Ogrodach Działkowych ale:
    > -powietrze to samo
    > -działkowcy to dziwni ludzie.
    >
    > I tak teoretyzując dalej.
    > Kupić COŚ malutkiego na weekendy.
    > Ogrzewac to solarami za "darmo".
    > Tak żeby woda nie zamarzła a może nawet żeby było +10 wśrodku.
    > Przyjeżdząć na weekendy.
    >
    > Tylko czy się da utrzymać temaperature plusową w środku
    > bez względu na pogode?
    >
    > I czy solarów okoliczni mieszkańcy nie podpieprzą
    > jak zauważą że mieszkańcy są weekendowi ?

    Ogrzać sie da. Nawet zimą.
    Jak masz dobrze ocieplną chaupke to bez problemu podniesiesz temperature w niej do
    sensownego poziomu za pomocą solarów za 5-8k PLN

    Ale drugi problem jest trudniejszy. Zadbać o złodziejstwo jest sporo trudniej.

    A finansowo to jest tak sobie.
    Jabyś grzał te chaupke elektrycznie i trzymał w niej 10 stopni to sądzę że te 6-8kPLN
    starczylo by ci na przynajmniej 5-8 sezonów...