  • 1. Data: 2015-12-17 22:33:28
    Temat: Piekarnik napędzany solarami
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest Pan który piecze chleb w piekarniku gdzie jest 220stC.

    https://www.youtube.com/watch?v=I_9SWv9SN28&feature=
    player_detailpage#t=1105

    Moja mama ma taki piekarnik i jak go włacza to licznik wie że żyje.

    Pytanie jaki solar mam kupić żeby to urządzenie zadziałało?

  • 2. Data: 2015-12-17 22:59:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie stac Cie na taki solar co bylby potrzebny. Licznik wie ze zyje bo wyciagnie pradu
    za 50 groszy.

  • 3. Data: 2015-12-17 22:59:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 4. Data: 2015-12-17 23:16:05
    Temat: Re: Piekarnik napędzany solarami
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:33:30 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Moja mama ma taki piekarnik i jak go włacza to licznik wie że żyje.
    > Pytanie jaki solar mam kupić żeby to urządzenie zadziałało?

    Strasznie sie facet wczuwa w to wszystko - calkiem sympatyczny, ale argumentow
    na stosowanie tego "piekarnika solarnego" (ktory potem podlacza do pradu zeby
    sie nagrzal;) zamiast normalnego to mu zabraklo. Dowiedzialem sie, ze lepszy
    jest piekarnik solarny bo mozna go wyniesc do stodoly i tam sobie upiec chleb.
    A duza kuchenke jest trudniej przeniesc ;) Faktycznie argument pierwsza
    klasa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-12-18 07:05:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    >
    > Moja mama ma taki piekarnik i jak go włacza to licznik wie że żyje.
    >
    > Pytanie jaki solar mam kupić żeby to urządzenie zadziałało?

    taki se kup - jest czadowy :) https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=j28RNCxOZ_o#t=294

    b.

  • 6. Data: 2015-12-18 07:52:37
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2015 13:33:28 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Pytanie jaki solar mam kupić żeby to urządzenie zadziałało?

    Taki: http://tinyurl.com/ho5oq5x
    nawet piekarnika nie będzie trzeba.

    --
    scruffty

  • 7. Data: 2015-12-18 09:22:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:33:30 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Moja mama ma taki piekarnik i jak go włacza to licznik wie że żyje.
    > Pytanie jaki solar mam kupić żeby to urządzenie zadziałało?
    Taki piekarnik to chyba max 2kW więc ok 1zł na godzine
    Więc solar ekonomicznie sensu nie ma

  • 8. Data: 2015-12-18 11:16:53
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Więc solar ekonomicznie sensu nie ma

    Ale tu nie chodzi o kasę a pytanie jest techniczne.
    Mam mąke i drożdże a piekarnik pożyczę od mamy.
    I chleb chce upiec.

    A na poważnie.
    na allegro za zestaw 2kw trzeba zapłacić ok 10 tys.
    fakt droga zabawka
    ale na szybko policzymy optymistycznie
    50gr x 8h/dzień x 365 dni= 1500 zł
    Czyli po siedmiu latach mi się zwróci jak wcześniej się nie zepsuje.
    Bezsens ekonomiczny.

    Ale kombinuje dalej.
    wezme taki solar pożycze od mamy piekarnik i będę sobie piekł chleb
    w Bieszczadach
    albo w Afryce

    Szukam powierzchni.
    Jest 16 m2.
    http://allegro.pl/elektrownia-2kwp-zestaw-12-pv-falo
    wnik-kable-i5847410288.html

    Cholera nawet na plecy nie można wziąść i piec sobie chleb na balkonie.

    Wniosek jeden dla mnie
    Solar ma sens jak chcesz żeby sąsiada szlag trafił z zazdrości :)

    Na zupełnie poważnie
    Jak ktoś siedzi w temacie:
    Czy fizyka pozwala by w ciągu najbliższych kilu lat
    z 1 m2 panelu będzie można wyciągnąć 1 kW?

  • 9. Data: 2015-12-18 11:20:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 18 grudnia 2015 11:16:57 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Na zupełnie poważnie
    > Jak ktoś siedzi w temacie:
    > Czy fizyka pozwala by w ciągu najbliższych kilu lat
    > z 1 m2 panelu będzie można wyciągnąć 1 kW?

    zakazu zeby nie dało sie zrobic czegos podchodzacego pod 100% nie ma (pełnego 100%
    sie nie da) ale nie spodziewałbym sie tego szybko.

    b.

  • 10. Data: 2015-12-18 11:27:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne, a moze i wiecej. W kosmosie.