  • Data: 2015-02-09 20:06:38
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 18:18:49 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > To nie państwo. To ludzie którzy w tym państwie rządzą. Oglądam od czasu do czasu o
    górnikach. Górnicy mówią że poprzedni prezes zarabiał 10 tysięcy. Ten co jest zarabia
    sto tysięcy. Pani premier twierdzi że skarb państwa ma ponad 50% udziałów w spółce.
    Prezes sam nie odejdzie bo straci kilka milionów złotych odszkodowania. W Polsce jest
    dokładnie tak samo jak na Ukrainie. Jest klasa rządząca która zrobi wszystko żeby
    przywłaszczyć część wspólnej kasy. Ty, ja i ten pan co idzie po drugiej stronie ulicy
    płacimy haracz za to że pozwalają nam żyć. I tak jest nieźle bo przed chwilą
    przeczytałem że na Ukrainie dowódcy mogą strzelać do żołnierzy którzy by się chcieli
    wycofać albo zdezerterować.

    Jakiś wizjoner jestem. Polskie komuszki na czterdziestym którymś miejscu w światowym
    rankingu oszustów skarbowych trzymających ukradzioną ludziom kasę w szwajcarskim
    banku. Ciekawe kiedy poznamy pełną listę? Z drugiej strony koniec świata jak by
    powiedział dozorca z serialu Dom. Żeby ze szwajcarskiego banku coś wyciekło, koniec
    świata.