  • Data: 2015-02-09 20:30:00
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 20:12:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    światowym rankingu oszustów skarbowych trzymających ukradzioną ludziom kasę w
    szwajcarskim banku. Ciekawe kiedy poznamy pełną listę? Z drugiej strony koniec świata
    jak by powiedział dozorca z serialu Dom. Żeby ze szwajcarskiego banku coś wyciekło,
    koniec świata.

    > po pierwsze to wiadaomo tylko, że mieli. jest jakiś zakaz posiadania
    > konta w Szawjcarii? Po drugie strasznie cię bolą cudze pieniądze
    > komuszku
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Gdyby to nie były również moje pieniądze to by mnie nie bolały. Wtedy, przed
    dziewięćdziesiątym zwykły Polak bez jakiejś super zgody nie mógł mieć konta za
    granicą. Czekam na nazwiska, jak opublikują to będzie ciekawie. Zupełnie jak z listą
    Maciarewicza. Złapał kogoś za rękę a tamten się wyrywa i ze to nie jego ręka.