  • Data: 2015-02-09 22:55:37
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-09 o 22:33, Jan Drawski pisze:

    > Osobiście nie zauważyłem tego wiatru u siebie, wręcz przeciwnie, w tym
    > roku wydaje mi się, że jest "spokojniej". Nie zapominam o kilku dniach
    > wichur, które nie wydają mi się czymś niezwykłym. A może ktoś prowadzi
    > takie badania i masz informacje, że ten rok jest wyjątkowy pod tym
    > względem?

    Nie mam danych, ale w tym roku w moim regionie wialo dlugo i dosc mocno.
    Temperatura w domu w tym czasie odczuwalnie spada, wiec z pewnoscia
    przeklada sie to na rachunki za gaz. Na termometrze zewnetrznym widzimy
    tylko temperature i uznajemy, ze to jedyne kryterium. Tym czasem wcale
    nie musi tak byc. Wilgotnosc powietrza tez nie jest tu bez znaczenia. I
    mam wrazenie, ze w tym roku sucho raczej nie jest.

    Pozdro.. TK