    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piła łańcuchowa z biednej bronki.
    Date: Tue, 15 May 2012 13:30:18 +0200

    > Cienias :D Ja tam sobie ćwiczeń z rabania nigdy nie odmawiam :D Dobra
    > siekiera i wio :D

    Co do rąbania, a po co?

    Zazwyczaj metrówki są w wielkościach dość znośnych - nawet do małego
    kominka wejdą bez problemu. Może to i trochę dłużej schnie - ale
    wystarczy troszkę dłużej sezonować i będzie ok. Za to jak już taki kloc
    się pali to i cieplej, i dłużej.

    Co do piły to osobiście kupiłem tanią spalinową SKLI w markecie,
    kosztowała coś koło 600 zł. Miałem również okazję ciąć elektrycznymi.
    Nie ma porównania - może faktycznie jakaś elektryczna Makita będzie ok
    ale te tanie to porażka.

    Często piły z marketu mają kiepskie łańcuch - np. ten w mojej miała o
    połowę mniej zębów, a też OREGON - niby to cięło ale dopiero po zmianie
    łańcucha na dobry objawiła się jej moc.

    Ariusz