    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pilarka stołowa
    Date: Wed, 26 Jan 2011 11:39:58 -0800 (PST)

    > W tej cenie dość często widuję pilarki stołowe w Castoramie, zwykle
    > jest to Dedra. Wygląda całkiem rozsądnie,

    kupiłem na allegro za jakieś niecałe 300 PLN, silnik 2,5kW,działać
    działa... nie wymagam od niej wiele, przycina łaty, listwy, płytę osb
    25mm, sprawdza się do majsterkowania i drobnych prac na budowie
    (szczególnie u mnie, bo domek mam drewniany), ładnie i równo tnie
    sklejkę i płyty klejonki drewniane, ale do precyzyjnego cięcia płyt
    meblowych już się nie nadaje, strzępi krawędzie, więc do takich
    zastosowań niespecjalnie się nadaje...

    pozdrawiam
    s_13