  • Data: 2011-01-27 12:08:06
    Temat: Re: Pilarka stołowa
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:72ec3d72-a3e5-4887-9f20-c1d6280fb16e@m13g2000yq
    b.googlegroups.com...
    sprawdzałem, nie da rady... choć jako tako to już wygląda, podcinałem
    płytę na drzwi suwane, pod sufitem i z bardziej porezanej strony od
    środka nie widać...tu chyba chodzi o prędkość obrotową i podcinanie...

    Widziałem jak cieli płyty meblowe w stolarni. Nic nie podcinali. Milei tylko
    taka maszyne z dużym blatem że cała płyte na nim kladli i cieli. Ale
    tarcza miała bardzo duże obroty i drobne zeby

    Krzysiek