  • Data: 2009-02-03 20:10:23
    Temat: Re: Piorun VS. komin spalinowy pieca kondensacyjneg
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam domniemywać, że po założeniu odgromu
    > będzie walić za każdym razem i to juz konkretnie w cel,
    > oraz niszczyć jeszcze więcej rzeczy ??

    A dlaczego miałoby je niszczyć? Zabezpieczenie w domu powinno byc "szybsze"
    niz ewentualny "pik" :)
    ZTCW to nie ma takiego problemu, wali w drut, do ziemii i gotowe, a my dalej
    siedzimy na necie oglądając C+ ;-P
    Taki odgrom chroniący tylko przed pożarem ale za to skutecznie niszczacy
    wszelka elektronikę w domu nie cieszyłby się zbytnim zainteresowanie, a
    jednak prawie kazdy go zakłada.
    Kiedyś mieszkałem na wsi, koło "transformatora", który podczas kazdej burzy
    cieszył się ogromnym zainteresowanem piorunów. NIgdy nic nie padło w domu
    (dosłownie kilkanście m od niego). Za to siedząc na ganeczku podskakiwalismy
    na 0,5m podczas uderzenia ;-P

    --
    Mariusz