  • Data: 2010-05-15 01:29:54
    Temat: Re: Piorun w okolicę :-)
    Od: "sadyl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadnego ubezpiczenia, bo jak płacisz to płacisz jak za nowe rzeczy a jak
    > mają wypłacić to powiedzą, że stare i należy się 1/5.

    Jestem agentem ubezpieczeniowym. Nie napiszę w jakiej firmie (firmach) bo nie
    płacą mi za reklamę :)
    Ubezpieczenia budynków/mieszkań, jakie sprzedaję, z definicji mają wbudowane:
    - odszkodowanie wg wartości odtworzeniowej (nowej)
    - skutki uderzenia pioruna (bezposredniego) jak i przepięcia (czyli uderzenia w
    okolicy)

    MOŻNA sprzedać ubezpieczenie wg wartości rzeczywistej (czyli nowa minus
    zużycie). Daje to jakąś zniżkę składki. Ale szczerze mówiąc - nawet o tym
    Klientom nie mówię. Klient oszczędzi kilka (może kilkanaście) zł w skali roku -
    a w razie szkody mam prze@$#ne - bo sprzedałem mu szajs.
    Z zasady nie sprzedaję szajsu :) I zdarza się, że nie odmawiam komuś polisy na
    zasadzie "Może ktoś to Panu zrobi - ja nie mam sumienia" :)
    Nie daję namiarów - zatem to nie reklama
    Uważam, że powinno byc to naturalne dla kazdego agenta, który ma zamiar pracować
    w ubezpieczeniach dłużej niż rok-dwa.

    > Mi w zeszłym roku popaliło trochę od pioruna, ale myślę, że lepiej kupić
    > drugie niż żreć się z ubezpieczalnią.

    Cena ubezpieczenia (poza chciwością Ubezpieczalni) uzależniona jest od ryzyka.
    Ubezpieczenia majątku od zdarzeń losowych (typu pożar, gradobicie, piorun itd)
    stanowią ułamek promila sumy ubezpieczenia.
    Ubezpieczenie samochodu od zniszczenia czy kradziezy - to już są procenty
    Każdy musi sobie sam przekalkulowac - czy warto płacić podatek czyli składkę
    ubezpieczeniową) za "święty spokój" - czy ma na tyle duże rezerwy finansowe, że
    poradzi sobie z kazdym kataklizmem

    pozdrawiam
    sadyl