  • Data: 2009-05-12 21:12:33
    Temat: Re: Pistolet do pianki montazowej.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gucia9$6ps$2@news.dialog.net.pl...

    > Proponuję tytana, kupiłem w skłądzie budowlanym razem z pianką, był
    > droższy od chińskich bo za 75 zł ale ma uszczelki i można go wyczyścic.
    > Aby nie zasechł zapinam na nim czyścik i tak zostawiam oczywiście
    > wcześniej parę razy naciskam spust aby wyplukać (wydmuchać) resztę pianki.

    Właśnie kupiłem ten pistolet. Kosztował prawie 80zł bez kilku groszy.
    Zobaczymy jak długo będzie się spisywał :)

    Tam, gdzie kupowałem był jeszcze jeden za prawie 250zł, ale wyglądał
    dokładnie tak samo jak ten Topex
    http://allegro.pl/item611956972_pistolet_do_pianki_m
    ontazowej_topex.html
    a tu pod inną nazwą:
    http://allegro.pl/item630943552_soudal_pistolet_do_p
    ianki_fvat_od_ss.html
    a Tytan za 250zł na Allegro tylko 80zł :)
    http://allegro.pl/item627701387_pistolet_do_pian_tyt
    an_pro.html

    Przypuszczam, że wszystkie wyprodukowała ta sama chińska firma ;D