eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw › Re: Płaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw
  • Data: 2024-01-01 02:24:16
    Temat: Re: Płaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, December 31, 2023 at 12:10:04 p.m. UTC-6, heby wrote:
    > Większość "ekspertów" nie bierze pod uwagę ważnego czynnika: coraz
    > większa część społeczeństwa ma w dupie ile kosztuje energia. To czy ktoś
    > płaci 1.2kzł czy 800zł to jest kompletnie bez znaczenia, jesli zarabia
    > 10x tego. Oni mają nawet w dupie ile chleb kosztuje. 5zł? 10zł? Żadna
    > różnica. Często weźmie 2x drożyszy bo mu smakuje i ch...

    Nie, wymieniaja weglowce na pompy bo lubia miec bezobslugowo.
    A ci o ktorych piszesz to debile bo normalny czlowiek dla sportu nigdy placic wiecej
    niz musi nie lubi.

    > Niektórzy ludzie na około mnie zmieniają piece węglowe na pomy ciepła
    > nie dlatego że "taniej", tylko że czyściej. A czy będa płacić mniej czy
    > więcej, to mają głęboko w dupie na dłuższą metę: stać ich.

    Ta, tak sobie mow.

    > Oczywiscie zawsze będa biedniejsi, ale to jest w każdym społeczeństwie,
    > dowolnie bogatym. Ale eksponowanie ich jako problemu społecznego nie ma
    > sensu ponieważ statystycznie bogacimy się szybciej niż koszta życia w
    > tym koszta ogrzewania.

    Ta, szkoda mi siebie ze se tak to tlumaczysz. No nic, oby ci sie darzylo bo wskazniki
    mowia cos innego:

    https://wyborcza.biz/biznes/7,182270,29113250,europe
    jski-ranking-zamoznosci-polska-bardzo-daleko-wielkie
    .html?disableRedirects=true
    https://www.rp.pl/dane-gospodarcze/art39211901-polsk
    a-bogaci-sie-coraz-wolniej-na-tle-ue-ekonomisci-prze
    z-bledy-w-polityce
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Tyle-w-Polsce-mamy-
    na-zycie-38-procent-ponizej-sredniej-europejskiej-86
    35308.html

    https://www.gfk.com/insights/map-of-the-month-gfk-pu
    rchasing-power-europe-2022
    https://www.gfk.com/insights/map-of-the-month-purcha
    sing-power-europe-2023
    w 2023 10900
    w 2022 9254
    Tyle ze warszawa w 2022 miala EUR14,900, a w 2023 17600 wiec te wzrosty to bogaci z
    wielkich miast jak sie rozwarstwi to sie zacznie zlodziejstwo i rozbojnictwo,
    szczegolnie jak nie bedzie czym sie ogrzac albo za co zaplacic prad.

    Ale podejrzewam ze na tobie to wrazenia nie robi, a przynajmniej do czasu az ci
    hawiry nie obrobia zeby zlom sprzedac...