  • Data: 2010-06-14 07:06:57
    Temat: Re: Plaga srok
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Gatty" wrote...

    > Kot powinen być skuteczny na tego ptaka.

    Koty są skuteczne ale na te mniejsze ptaki które wykańczają też sroki.
    Od srok koty dostają niemiłosierne cięgi. Wielokrotnie widziałem już
    porażkę kota ze sroką i ani razu odwrotnie. Kompromitacja kotów w
    moich oczach sięgnęła dna, gdy sroka z uszkodzonym szkrzydłem czyli
    nielotna bez problemu poradziła sobie z łownym kocurem który dał dyla
    z podwiniętym ogonem, dopiero okoliczny kundel załatwił sprawę w
    trymiga.
    Mam akurat kilka gniazd srok przed oknami więc widuje się róże akcje,
    w sumie to fajne ptaki tyle, że lubią wyjadać pisklaki z gniazd, ale
    nie są tak okrutne jak koty ...
    A.