  • Data: 2012-03-28 17:06:16
    Temat: Re: Plama po oleju - jak usunac
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2012 13:59, Robero pisze:
    > Jak usunąć plame po oleju z betonu ?
    > Dzięki za podpowiedzi

    Olej rozpuścisz benzyną ekstrakcyjną. To spowoduje że plama będzie miej
    intensywna. jednak gdybyś mógł zebrać jakoś tą benzynę z olejem - plama
    będzie prawie niewidoczna. jak zebrać? Myślę nad odkurzaczem który może
    zasysać wodę. ale nie wiem czy nie skończy się to detonacją odkurzacza.

    Inny plan - środek myjący przemysłowy, k2 albo dimer. to cholernie mocna
    chemia czyszcząca, też może dać radę. na koniec myjka ciśnieniowa.

    ToMasz