  • 1. Data: 2012-03-28 13:59:24
    Temat: Plama po oleju - jak usunac
    Od: "Robero" <r...@g...pl>

    Jak usunąć plame po oleju z betonu ?
    Dzięki za podpowiedzi

  • 2. Data: 2012-03-28 16:47:53
    Temat: Re: Plama po oleju - jak usunac
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-28 13:59, Robero pisze:
    > Jak usunąć plame po oleju z betonu ?
    > Dzięki za podpowiedzi

    Jedyny chyba sposób to wykuć beton i zalać nowy.
    Obawiam się, że nie da się usunąć - może da się zamaskować.

    Co to za olej i co za beton.

    Swego czasu znajomej wyciekł olej silnikowy na betonową kostkę brukową -
    stosowała różne środki ale plama nie znikła - dopiero czas zrobił swoje
    tzn. różnych plam pojawiło się więcej, a po czasie nie były już tak
    intensywne i nie rzucały się tak w oczy jak jedna na nowej kostce.

    Ariusz

  • 3. Data: 2012-03-28 17:06:16
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 28.03.2012 13:59, Robero pisze:
    > Jak usunąć plame po oleju z betonu ?
    > Dzięki za podpowiedzi

    Olej rozpuścisz benzyną ekstrakcyjną. To spowoduje że plama będzie miej
    intensywna. jednak gdybyś mógł zebrać jakoś tą benzynę z olejem - plama
    będzie prawie niewidoczna. jak zebrać? Myślę nad odkurzaczem który może
    zasysać wodę. ale nie wiem czy nie skończy się to detonacją odkurzacza.

    Inny plan - środek myjący przemysłowy, k2 albo dimer. to cholernie mocna
    chemia czyszcząca, też może dać radę. na koniec myjka ciśnieniowa.

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-03-28 21:09:52
    Od: "..:maniek:.." <m...@g...pl>

    plamy z oleju spokojnie dasz rade usunac obficie lejac benzyna
    ekstrakcyjna!! jakby mimo to olej byl z jakiegos starego diesla to po
    benzynie uzyj srodka do mycia silnikow i splucz np. karcherem.
    a plamy z plynow hamulcowych i chlodniczych schodza woda...

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 5. Data: 2012-04-06 14:48:08
    Od: Pawel Kowalski <a...@h...pl.spam.no>

    Dnia 03/28/12 | 09:09, ..:maniek:.. napisal(a):
> [...]
    > benzynie uzyj srodka do mycia silnikow i splucz np. karcherem.
    > a plamy z plynow hamulcowych i chlodniczych schodza woda...

    Ja wiem że to kretynizm ... ale gdy podczas wymiany oleju w samochodzie
    "zalało się" podjazd ... to po kilku dniach walki odkurzyłem podjazd
    i pomalowałem go w całości olejem .... nie było widać plamy ;))))

    To było kilka lat temu, słońce i deszcz zrobiły już swoje, ale na
    początku efekt był ciekawy ;)))

    --
    Kowalski Pawel
    e-mail/jid argail(na)histeria.pl

  • 6. Data: 2012-04-06 15:01:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.04.2012 14:48, Pawel Kowalski pisze:

    > Ja wiem że to kretynizm ... ale gdy podczas wymiany oleju w samochodzie
    > "zalało się" podjazd ... to po kilku dniach walki odkurzyłem podjazd
    > i pomalowałem go w całości olejem .... nie było widać plamy ;))))

    Heh, ciekawe podejście ;)

    Jak to ktoś kiedyś powiedział: jeśli coś jest głupie ale działa, to nie
    jest głupie ;)