eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePlaszcz wodny - ktos sie podzieli wrazeniami (zapachowymi i nie tylko)? › Re: Plaszcz wodny - ktos sie podzieli wrazeniami (zapachowymi i nie tylko)?
  • Data: 2011-02-12 09:43:53
    Temat: Re: Plaszcz wodny - ktos sie podzieli wrazeniami (zapachowymi i nie tylko)?
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-10 10:38, Ariusz pisze:

    > Również mam CTM i te logo to fakt porażka - przeszkadza przy
    > czyszczeniu. Z tym, że tam jest chyba jakaś rewizja do przepustnicy.
    >
    > Również chętnie zobaczę jak ten patent z lachą wygląda.
    >
    > Ariusz

    Właśnie pod tym logo nic nie ma, to jest na stałej części rusztu, do
    przepustnicy można się dostać po wyjęciu kratek rusztu i z zewnątrz
    kominka. Wg mnie reklamę można było umieścić na tylnej czy bocznej
    ściance i nic by nie przeszkadzało.
    Ale z tą blacha to ciekawy pomysł, przy okazjo spróbuje prowizorkę i
    zobaczę co to daje.
    CezaryT