    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta gk pod glazurę.
    Date: Thu, 28 Nov 2013 08:27:11 +0100

    Użytkownik "Marek" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:l75d6u$nq2$1@mx1.internetia.pl...

    > Dziękuję za wyjaśnienie i powyższą podpowiedź. Piszesz aby kupić dobry
    > impregnat - w OBI pytałem ale nie potrafili mi doradzić jaki kupić. Jeżeli
    > pamiętasz co jest warte kupna to proszę o informacje. Dziękuję za rzeczową
    > pomoc.

    Ważne też jest aby tego impregnatu też nie przesadzić z ilością, tzn. żeby
    nie zrobić "szkła" z papieru.
    Poza markowymi impregnatami jak choćby knauf, możesz popytać po składach o,
    kiedyś często, nie wiem jak dzisiaj, stosowany chętnie przez malarzy
    impregnat tzw. hiszpański. Ten który ja miałem okazję parę razy kupić to
    był koncentrat w takich wysokich kwadratowych butelkach 2l.