    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Sun, 7 Nov 2010 02:18:26 +0100

    news:4cd5f666$0$21004

    > Indukcja Alaska z Makro kupiona za 150, obecnie ok 80 zł. Timer,
    > utrzymywanie temperatury, zabezpieczenia. Moc nie pamiętam, ale chyba 1,5
    > lub 2kW. Precyzyjnie utrzymuje moc. Trzeba ją wyczuć.

    I to ma byc lepsze od manualnej, plynnej regulacji mocy? Ile to ma stopni
    regulacji 7, 9? Gazu nie musisz wyczuwac. Te tanie modele mozna sobie, nawet
    gotowalem kiedys na czyms takim. Wyczuc to malo powiedziane, zwlaszcza
    gotujac ziemniaki ktore jak by nie patrzyl troche sie pienia w czasie
    gotowania. Dobry komfort gwarantuja dobre plyty, ale niestety nie kosztuja
    80zl. Porownywanie regulacji do gazu to strzal kula w plot. Tajmer i
    zabezpieczenia to tez juz zadne nie wiadomo co.
    Sam chwale sobie indukcje, ale indukcja indukcji nie rowna i o tym tez warto
    pamietac.
    Dla mnie indukcja poza oczywista zaleta czyszczenia to rowniez czesc blatu
    roboczego bez wystajacych palnikow. Mozliwosc zastosowania jakiego sie chce
    okapu i brak lepiacych nalotow na meblach, nie musze sie nachlac zeby
    ustawic wlasciwa moc na podstawie obserwacji plomienia i garow nie musze
    brac przez szmate. Ale regulacja mocy moze byc co najwyzej podobna do gazu.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK