  • Data: 2010-11-07 10:28:29
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:ib4up1$pm6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > I to ma byc lepsze od manualnej, plynnej regulacji mocy? Ile to ma stopni
    > regulacji 7, 9? Gazu nie musisz wyczuwac. Te tanie modele mozna sobie,
    > nawet

    12 stopni. Problem był na małej mocy, gdzie faktycznie była za mała
    podziałka. Moja nowa Teka nie ma już tego problemu i w 14 ustawieniach
    większość jest właśnie na małą moc. Tak małe są różnice, że ciężko je
    odróżnić. Najczęściej korzystam tylko z parzystych.

    > gotowalem kiedys na czyms takim. Wyczuc to malo powiedziane, zwlaszcza
    > gotujac ziemniaki ktore jak by nie patrzyl troche sie pienia w czasie
    > gotowania. Dobry komfort gwarantuja dobre plyty, ale niestety nie kosztuja
    > 80zl. Porownywanie regulacji do gazu to strzal kula w plot. Tajmer i

    Kosztują prawie tyle samo co inne płyty.

    > zabezpieczenia to tez juz zadne nie wiadomo co.

    Timer jak dla mnie to obowiązkowe wyposażenie. Gdyby był dostępny od zawsze,
    to wielu pożarów by wogóle nie było.

    > Sam chwale sobie indukcje, ale indukcja indukcji nie rowna i o tym tez
    > warto pamietac.

    Dałem przykład kuchenki za 80 zł, żeby pokazać że to nie jest jakaś
    kosmiczna technika.

    > Dla mnie indukcja poza oczywista zaleta czyszczenia to rowniez czesc blatu
    > roboczego bez wystajacych palnikow. Mozliwosc zastosowania jakiego sie
    > chce okapu i brak lepiacych nalotow na meblach, nie musze sie nachlac zeby
    > ustawic wlasciwa moc na podstawie obserwacji plomienia i garow nie musze
    > brac przez szmate. Ale regulacja mocy moze byc co najwyzej podobna do
    > gazu.

    Może masz przyzwyczajenia? Powtórzę, że np Teka ma ustawienie "lo", potem od
    1 do 12 i "P". Na razie używam parzystych, bo mam ją dopiero parę miesiecy.
    Wg mnie stopni regulacji jest zbyt dużo. Najczęściej używam P do
    zagotowania, a potem 6-12. Poniżej 6 zmiany są tak płynne i niewielkie, że
    trudno je wyczuć.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/