eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjnaRe: Płyta indukcyjna
  • Data: 2013-11-05 10:07:45
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5277fc17$0$2170$6...@n...neostrada
    .pl...

    [ciach tłumaczenie oczywistości]

    > Do 6 miesięcy od chwili wydania towaru klientowi, klient nie musi niczego
    > udowadniać, gdyż z góry ustawa zakłada, że wada istniała w chwili zakupu.
    > W takiej sytuacji sprzedawca, aby uchronić się przed odpowiedzialnością z
    > tytułu niezgodności towaru z umową, musi udowodnić klientowi, że wada
    > wystąpiła już po sprzedaży.

    Już pisałem to szumne "udowodnienie" sprowadza się do napisania "gdyby był
    pozbawiony wad w momencie sprzedaży to działałby dłużej niż rok". Pójdź do
    miejskiego/gminnego rzecznika konsumentów to dostaniesz gotowe pisemko.

    W praktyce najczęściej nie trzeba pisać żadnego pisma.

    > Przeczystaj sobie to dokładnieji, a może zrozumiesz na czym polega ta
    > różnica: http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

    Ja wiem, na czym polega różnica, ale jak pisałem w przypadku sprzętu jest
    ona nieistotna.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1