eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjna › Re: Płyta indukcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Tue, 5 Nov 2013 10:07:45 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <l5ach5$mqr$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl> <l5826f$9iq$1@usenet.news.interia.pl>
    <l587k4$8p3$1@node2.news.atman.pl> <l587nh$lol$1@usenet.news.interia.pl>
    <l58bl3$kip$1@node1.news.atman.pl>
    <5277fc17$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1383642469 23387 212.106.153.200 (5 Nov 2013 09:07:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Nov 2013 09:07:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5277fc17$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477675
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5277fc17$0$2170$6...@n...neostrada
    .pl...

    [ciach tłumaczenie oczywistości]

    > Do 6 miesięcy od chwili wydania towaru klientowi, klient nie musi niczego
    > udowadniać, gdyż z góry ustawa zakłada, że wada istniała w chwili zakupu.
    > W takiej sytuacji sprzedawca, aby uchronić się przed odpowiedzialnością z
    > tytułu niezgodności towaru z umową, musi udowodnić klientowi, że wada
    > wystąpiła już po sprzedaży.

    Już pisałem to szumne "udowodnienie" sprowadza się do napisania "gdyby był
    pozbawiony wad w momencie sprzedaży to działałby dłużej niż rok". Pójdź do
    miejskiego/gminnego rzecznika konsumentów to dostaniesz gotowe pisemko.

    W praktyce najczęściej nie trzeba pisać żadnego pisma.

    > Przeczystaj sobie to dokładnieji, a może zrozumiesz na czym polega ta
    > różnica: http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

    Ja wiem, na czym polega różnica, ale jak pisałem w przypadku sprzętu jest
    ona nieistotna.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1