  • Data: 2013-11-05 22:15:31
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-05 20:26, slavo65 pisze:

    > Proszę o ewentualne bardziej szczegółowe pytania.

    Mi tam sie podoba, tylko cena jakos malo uzasadnia ten wynalazek.
    Nie do konca "podoba" mi sie punkt 1 o 4m/s, bo efektywnie daje to co
    najwyzej 3m/s, a mysle, ze mniej poniewaz ogrzewane jest cale powietrze
    w obrebie garnkow ktore ma tendencje do unoszenia sie, ale nie chce mi
    sie tego analizowac dokladnie. W koncu ja tego nie kupuje. Krotko mowiac
    mam powazne watpliwosci co do porownania 400m^3 vs 1000m^3.

    Pozdro.. TK