    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 6 Nov 2013 03:58:49 -0800 (PST)
    <b...@g...com>
    <l5apt7$4c3$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <9...@g...com>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    <7...@g...com>
    <527a000c$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5d1vg$u0e$1@usenet.news.interia.pl>
    <527a1f01$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 11:50:38 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Ale tak na zdrowy rozum to uchylenie przykrywki nic nie daje.
    >
    > Slavo znów kłamie. Uchylona przykrywka powoduje, że część zapachów i opar
    >
    > wydostaje się także z drugiej strony garnka, bo z tamtej strony przecież
    >
    > po uchyleniu przykrywki garnek też jest odsłonięty :)))

    Tak, ale tylko przy klasycznym okapie lub po wyłączeniu BORA. Zapominasz, że BORA
    robi prąd powietrza, który zasysa parę. Jeżeli odchylisz pokrywkę, to przez dziurę od
    strony wyciągu para będzie ładnie zasysana w dół a z drugiej strony zrobi się
    podciśnienie, które nie wypuści pary na zewnątrz.
    Już tu dawałem film taki przypadek pokazujący a teraz ten sam przypadek, ale lepiej
    pokazujący, że z drugie strony nic nie wylatuje:
    http://www.youtube.com/watch?v=MB0mC8ujTzE

    Ale nie przejmuj się, bo nie jesteś sam, który nie może tego pojąc.
    Na targach, gdzie przewija się masa ludzi i można robić miarodajną statystykę, tylko
    jakieś 10% od razu załapuje co widzi.
    Od małego dziecka i od pokoleń rośniemy w przekonaniu, że para leci do góry i czuć w
    domu co się gotuje, więc nie jest łatwo się przestawić i nie szukać trików
    marketingowych, gdy się widzi odwrotnie.