  • Data: 2013-11-08 20:19:58
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: MK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-08 10:49, Maniek4 pisze:

    > A Ty adwokat jestes?
    > Daruj sobie ciety jezyk bo mnie to zwyczajnie nie rusza. Doucz sie
    > troche prostaku, bo takich slow jak "przypierdalanie" na grupach sie nie
    > uzywa, albo zwyczajnie wroc do swojego poprzedniego wcielenia. Cos Cie
    > strasznie temat zajmuje skoro uciekasz sie do tanich sztuczek.
    > A skoro o argumentach mowa to rozumiem, ze te rzeczowe juz
    > przedstawiles? Tobie tez smierdzi z kanalizacji jak wlaczysz okap w
    > kuchni? Gratuluje, trzeba bylo wykonanie zlecic komus kto sie zna
    > zamiast uczyc sie samemu.

    Słów używam odpowiednich do tego co chcę opisać.
    Nie dyskutujemy o tym co jest u mnie, tylko co można spotkać.

    A wy wszyscy w jakimś idealnym świecie żyjecie? Uszczelki nie
    sztywnieją, fachowcy-hydraulicy zawsze pracują trzeźwi, kontrola jakości
    u producenta rur i uszczelek wykrywa 100% bubli?
    Kanalizacji nie czyści sie wysokim ciśnieniem wody usuwającym wszelkie
    osady? Budynków się nie modernizuje przez wymianę okien co zasadniczo
    potrafi zmienić obiegi wentylacji? Normalnie raj.

    --
    M.