  • Data: 2013-11-08 14:24:19
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2013 09:09, slavo65 pisze:

    > Właśnie o to chodzi, że w wypadku BORA nie musisz doprojektować
    > "ładnego" wyciągu i dzięki temu masz całkowitą swobodę w wyborze
    > miejsca kuchni.
    > Jeżeli sam nie odczuwasz takiej potrzeby, to musisz przyjąć
    > na wiarę, że w większości klienci z chęcią pozbywają się
    > okapu jeżeli to mogą zrobić.

    Na wiarę? Ach, czyli to religia... I wszystko jasne ;->

    Rozwiązanie jest interesujące, ale występuje syndrom Rainbow: cena
    wielokrotnie zawyżona, żeby frajerom dać czysto iluzoryczne poczucie
    elitarności przy okazji nabijania kabzy piramidce sprzedawców i
    producentowi.

    Dodatkowo o ile odkurzacz Rainbow przyda się każdemu, to takie
    rozwiązanie jest przydatne wyłącznie dla intensywnie gotujących bez
    pokrywek okularników. Ja wyciągu nie mam w ogóle i jedyny przypadek
    zaparowania okularów jaki regularnie mam, to odlewanie wrzątku z
    makaronu. I na to ten twój bling-bling nie poradzi ;)

    PS: naucz się łaskawie prawidłowo formatować własne wypowiedzi.