    From: "Krzysztof W." <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników
    Date: Fri, 03 Jul 2009 11:53:01 +0200

    Hej!

    > urządzenia domowe powinny być jak najprostrze, tak aby user nei musiał
    > kończyć specjalnych kursów obsługi.

    Gdybyś miał okazję używać takiego piekarnika, to wiedziałbyś, że
    ustawienie jego jest intuicyjnie i wcale nie musisz sięgać do
    instrukcji. Wszystko ustawia się szybko i prosto, zarówno tryby
    podstawowe jak i automatyczne. Te automatyczne nawet prościej, bo nie
    trzeba się zastanawiać, czy jak chce upiec schab, to dobrze włączyć
    termoobieg, czy nie, a jak z termoobiegiem, to dłużej, czy krócej piec?
    Tu za Ciebie myśli urządzenie. Ja tylko wybieram: "pieczeń schabowa",
    decyduje jeszcze, czy z chrupiącą skórką czy nie i podaję wagę. Resztę
    załatwia piekarnik. Nawet podpowiada na którym poziomie piekarnika
    umieścić - też więc nie muszę się w tej kwestii zastanawiać.

    Najważniejsze, że cała komunikacja jest tekstowa. Moja mama, która jest
    anty techniczna, opanowała tak obsługiwany piekarnik, w jej przypadku
    Whirlpoola, szybciej niż bym przypuszczał!

    Arte