    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Date: Wed, 7 Jan 2009 23:15:07 +0100
    <gjvrh6$jbq$1@inews.gazeta.pl> <gk0dbn$8gh$1@news3.onet>
    <gk0ds7$a73$1@news3.onet> <gk0e71$bah$1@news3.onet>
    <gk0edo$brh$1@news3.onet>
    <3...@w...googlegroups.com>
    <gk0gfi$ni$1@news.interia.pl> <gk1n5b$i3$1@news3.onet>
    <gk1u5m$pnk$1@news.interia.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <gk2n2q$s98$1@news.interia.pl>
    <f...@k...googlegroups.com>
    <gk372d$hq7$1@news.interia.pl>
    <c...@s...googlegroups.com>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c78c53a3-5ffb-4349-8f1a-2a1af129caa3@s9g2000prm
    .googlegroups.com...

    > To wcale nie niewolnictwo ekonomicznego nieporzadku, tylko zwyczajnego
    > lenistwa, ktore siedzi w kazdym z nas.. ;D Lenistwo gora! Tyle energii
    > pozwala oszczedzic ;-)

    Ha, no fajnie, fajnie, tu sie z Toba w pelni zgadzam.

    > Ja tam lubie w wannie wode taka, ze skora robi sie czerwona - musze
    > kiedys zmierzyc ale na bank to ma ok 40-45st., czasem mam problemy z
    > wejsciem bo parzy :-)

    Koszmar, jak moja zona..., nie moge sie z nia kompac. :-))

    > [...]
    >
    > Ale to tylko dodatek. Rekuperator przede wszystkim odbiera cieplo z
    > wentylacji i dba o to, zeby we wszystkich pomieszczeniach bylo swieze
    > powietrze.. Ile ja to sie ostatnio naczytalem watkow o parowaniu szyb
    > na parterze, a juz na oknach polaciowych na poddaszu to ho ho :) A to
    > wszystkiemu zla wentylacja winna.. Ja nei chce takich problemow ;)

    Wiesz, ze przejaskrawilem :-), reszte rozumiem i nie mam nic przeciwko. Mi
    wystarczy argument, ze ktos tak chce i tyle.Co tu wypisywac niepoliczalne
    zyski ekonomiczne zakladajac 4 wietrzenia, czy nie wiem co tam jeszcze.
    Niech kazdy robi jak mu pasuje. Smiesza mnie tylko czasami takie teksty
    katastroficzne, jakie to brudne powietrze za oknem, halasy ogromne, muchy
    mutanty jak bazanty, straszne co to za tym oknem sie wyrabia panie, a tu
    jeszcze myc sie trzeba i golic. Normalnie zycie boli do szpiku. Pomyslec
    tylko, ze dam glowe 100% autorow takich tez jakos wychowalo sie bez takiego
    dodatku i swietnie sobie radzi jak widac. Teraz okazuje sie, ze prawie zyc
    sie nie da, takie to potrzebne. Marketing jak widac skutecznie dociera do
    odpowiednich obszarow mozgu, wszak to spece od psychologii nad tym pracuja.
    :-))

    Pozdro.. TK