    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płytki chodnikowe z formy
    Date: Sat, 20 Mar 2010 12:35:47 +0100

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 07:15:54 +0100, news.dialog.net.pl napisał(a):

    > Jak jest czas i miejsce to na pewno się opłaca. takie chodznikowe za 5-10zł,
    > korytka i krawężniki tychodziło koło 60-80zł a koszt to worek cementu +
    > troche prądu. Oczywiście mówie o dużych formach minimum35x35 bo bawic sie w
    > gumisie to makabra :) Ja robiłem na podjazdy 40x35 grube głównie.+
    > chodnikowe na ścieżki

    Płytka chodnikowa 35x35 kosztuje 3,5 zł brutto bez rabatu, metrowe obrzeże
    to koszt ok 10 zł brutto... Chyba lepiej ten czas przeznaczyć na zarabianie
    pieniędzy, niż na zabawę w fabrykę bruku, co? Przelicz ile czasu zajmie
    wyprodukowanie kilkuset płytek i obrzeży, ile syfu przy tym będzie, musisz
    też zainwestować w formy i zrobić sobie stół wibracyjny. Nie kalkuluje się.

    --
    best regards,
    scream